niedziela, 28 lutego 2010

Dziekuje ...!

Selandia Wkącu Ustąpiła I Odzyskałam Konto...!

Jednak Nadal Zależało Mi Na SuperStarze...
Ja Jednak Nie Mogłam Sobie Go Zrobić Ze Względu Na Rodziców, Którzy Mi Tego Zabraniają...

Ale Udało Się I Jestem SS A Jak Chcesz Się Dowiedzieć Jak To Sie Stało To Posłuchaj Tej
(niżej umieszczonej) Historii :

Pewnego Dnia Poznałam Dziewczynę O Nicku _____________
Bardzo Szybko Stała Sie Moją Przyjaciółką
Obiecała Że Mi Pomoże
___________ W Pomocy Zaoferowała Mi Dołądowanie SuperStar
Bardzo Mnie To Ucieszyło A Zarazem Zdziwiło i Zasmuciło
Powody Były Takie:
- Ucieszyło :
1. Będe Miała SS
2. Wkącu Kupię Sobie Cos Nowego
Zdziwiło:
1. Ona Prawie Mnie Nie Zna I Chce Na mnie Wydać Kase
Zasmuciło:
1. Ja Nie Będe Mogła Się Jej Odwdzieczyć

.....

Czekałam 1 Dzień
Nastepnego Dnia Udało Się
Pytałam Się Jej Jak Mogę Się Odwdzięczyć...?
A Ona Mówiła: Jak Będe Potrzebowała Pomocy To Cię O Nią Poproszę
Ja Odpowiadałam: Zawsze I Wszędzie

Odtąd Jest Moją Przyjaciółką Tak Jak DaRisiaJB
Jestem Z Nimi Bardzo Zżyta
P.S
Nie Mogę Ujawnić Jej Nicku ...
Kochane Pozdrawiam Was ;* ( Buziaczki)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz