piątek, 16 października 2009

Dawne ceny w jednym stardolowym sklepie DKNY

DKNY!!!

To jest sklep na stardoll...
Jest on dosyc drogi w teraźniejszej kolekcji...
Cena wynosi od 5 do 22

Są tam piękne ubrania ale niestety tylko na nie mogą pozwolić SS - SuperStar...

Powstała ona w Styczniu 2009 roku...


Oto ona:






Kiedyś jednak Moze i nie tak dawno.

Z tego co słyszałam było to

-9 Czerwca 2008r.

-2004

W Dkny były ubrania za darmo...

Gdy ostatnio ubrania te były w sklepie kosztowały niemal 30.

I ledwo kogo było na nie stać...


Gdy dowiedziałam się o tym byłam kompletnie zaszokowana..

I Było mi trochę szkoda ze w tedy nie mogłam ich kupić...

I teraz jeszcze nadal zazdroszcze tym co zaoszczedzili...

I uważam, że taka jedno dniowa wyprzedaż powinna być zapowiadana aby każdy chętny mógł się o niej dowiedzieć...



Oto te ciuszki:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz